Вовчанська міська військова адміністрація

 

Харківська область

У професійному середовищі прийнято виділяти 2 типи навичок:

– Hard skills («тверді» навички) – професійні, технічні навички, які можна наочно продемонструвати. Наприклад, навичка сліпого друку, керування автомобілем, знання мови програмування і т. д.

– Soft skills («гнучкі» або «м’які» навички) – навички, прояв яких складно відстежити, перевірити і наочно продемонструвати: комунікативні та управлінські. Керівники наймають та просувають працівників з високим рівнем розвитку саме «м’яких» навичок.

  1. Комунікативнінавички. Вмінняпрезентувати себе, ідею і бути цікавим співрозмовником надзвичайно важливе сьогодні. Використовуйте будь-які можливості, щоб розвивати ці навички у себе: знайомтесь з новими людьми, розширюйте кругозір.
  2. Аналітичне та критичнемислення. Умінняставити питання, доводити фактами, нешаблонно мислити. Хороший спосіб розвинути ці навички: оголошуйте внутрішній конкурс на найекономічніше, найшвидше чи ще яке-небудь «най-най» рішення в рядових життєвих ситуаціях.
  3. Умінняслухати. Учітьсяслухати, приймати чужу точку зору і визнавати свої помилки. Багатьом це дається дуже складно. А в колективі без цієї навички нікуди.
  4. Здатністьпрацювати в команді. У кожнійкоманді є лідер, провідний гравець і кілька виконавців. Дуже важливо розуміти свою роль і неухильно її грати.
  5. Умінняставитиі досягати поставлених цілей. Такий навик дуже важливий для кожної людини. Без мети неможливо домогтися якого-небудь результату.
  6. Активністьі позитив. Завждибажайте людям найкращого, займайте активну життєву позицію, майте позитивну емоційну установку, і тоді у вас все вийде.
  7. Здатністьвирішуватиконфлікти. Бути собі медіатором – навик, який допоможе уникнути деструктивних спорів, згладжувати гострі кути і адекватно реагувати на критику. Цей навик потрібно в собі виховувати.
  8. Уміннянадихатисяновими ідеями. Найчастіше лідер запалює ентузіазмом, дає вказівки й організовує людей. Проте, з лідерськими якостями не народжуються, лідерство можна і потрібно виховувати.
  9. Уміннябрати на себе відповідальність. Братибільшу відповідальність, трудитися більше всіх, постійно вчитися і прагнути виконати свої обов’язки на 120% – в такому випадку кар’єрне зростання не змусить довго чекати.
  10. Самоорганізаціяісамодисципліна. Звички ультраорганізованих людей виховуються батьками, вихователями, а потім особисто. Організованим стати не просто, але плоди, які приносить грамотний розподіл часу і сил, завжди відчутні.

У сучасному світі важливо не знати, а вміти добути необхідну інформацію в потрібний момент. Гідно відповісти цій жорсткій вимозі ринку ви зможете, опанувавши «м’які» навички.

За додатковою інформацією звертайтесь до фахівців Вовчанської районної філії ХОЦЗ Телефон для довідок (05741) 4-49-96 Електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.