Новини ЦНАП
До УВАГИ! ЗМІНЕНО ФОРМИ ЩОДО КІНЦЕВОГО БЕНЕФІЦІАРНОГО ВЛАСНИКА
Форма 2 "Заява щодо державної реєстрації юридичної особи (крім громадських формувань та органів влади)"
Форма 4 "Заява щодо державної реєстрації юридичної особи - громадського формування",
Форма 6 "Заява щодо підтвердження відомостей про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи"
Оновлені редакції форм набрали чинності 11 липня 2021 року.
Усі зареєстровані юридичні особи зобов’язані подати інформацію про кінцевого бенефіціарного власника та структуру власності протягом 3 місяців.
Зразки складання схематичного зображення структури власності
ЯК ПОВЕРНУТИ ПОМИЛКОВО СПЛАЧЕНІ ДО ДЕРЖАВНОГО БЮДЖЕТУ КОШТИ?
Повернення помилково або надміру зарахованих до бюджету коштів здійснюється відповідно до Порядку повернення коштів, помилково або надміру зарахованих до державного та місцевих бюджетів, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2013 № 787 та зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 25.09.2013 за № 1650/24182 (далі – Порядок повернення коштів), Постанови Кабінету Міністрів України від 16.02.2011 № 106 «Деякі питання ведення обліку податків, зборів, платежів та інших доходів бюджету» (далі – Постанова), Бюджетного кодексу України.
Абзацом першим пункту 5 розділу І Порядку повернення коштів передбачено, що повернення помилково або надміру зарахованих до бюджету податків, зборів, пені, платежів та інших доходів бюджетів здійснюється за поданням (висновком) органів, що контролюють справляння надходжень бюджету, а при поверненні судового збору (крім помилково зарахованого) – за судовим рішенням, яке набрало законної сили.
Перелік податків, зборів, платежів та інших доходів бюджету визначається відповідно до переліку кодів бюджетної класифікації в розрізі органів, що контролюють справляння надходжень бюджету, визначеному Постановою.
Реєстрація ФОП онлайн на порталі Дія
https://www.youtube.com/watch?v=sFqBqTfbibo
Нема нічого складного, щоб стати підприємцем, змінити дані або припинити свою діяльність.
За 10 хвилин ви дізнаєтеся, як отримати послуги з ФОП на порталі https://diia.gov.ua А також:
✔️Як покроково відкрити власну справу, змінити дані або закрити ФОП
✔️Чи безкоштовні послуги
✔️Як обрати КВЕД
✔️Скільки часу займає подання заяв
✔️Які дані можна змінити
✔️Що робити після закриття ФОП онлайн
00:00 Вступ
01:39 Відкриття ФОП
02:46 Вибір видів економічної діяльності
03:25 Як обрати КВЕД (підказки)
03:36 Про ведення підприємницької діяльності до цього
03:58 Обрати тип оподаткування
05:00 Заява про державну реєстрацію фізичної особи підприємцем та заява про вибір системи оподаткування
05:52 Внесення змін до ФОП
06:34 Які дані доступні для змін
07:32 Додати новий КВЕД
08:18 Перегляд заяви про державну реєстрацію змін
09:09 Закриття ФОП
09:55 Що робити далі офлайн
УТОЧНЕННЯ ЗМІН В УМОВАХ ПРИЗНАЧЕННЯ ЖИТЛОВИХ СУБСИДІЙ
19 травня 2021 року Уряд прийняв рішення щодо уточнення змін в умовах призначення житлових субсидій, запропонованих Міністерством соціальної політики.
У травні 2021 року розгляд питань щодо призначення житлової субсидії на наступний період домогосподарствам, які отримували житлову субсидію в опалювальному сезоні 2020—2021 років, проводиться без звернень громадян, КРІМ домогосподарств, яким житлова субсидія:
- надавалася у грошовій безготівковій формі;
- була призначена за фактичним місцем проживання осіб (орендарі житлових приміщень (будинків); індивідуальні забудовники, будинки яких не прийняті в експлуатацію; внутрішньо переміщені особи);
- була призначена без урахування окремих осіб з числа зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку), які не проживають за місцем реєстрації.
Рішення про призначення житлових субсидій домогосподарствам без звернень громадян приймається на підставі інформації Міністерства фінансів за результатами проведеної верифікації даних щодо одержувачів житлових субсидій у квітні 2021 року.
Житлова субсидія особам, які звернулися за її призначенням у травні — вересні 2021 року буде призначатись з ТРАВНЯ 2021 року.
Усі житлові субсидії для громадян України з травня 2021 року будуть виплачуватися ВИКЛЮЧНО в готівковій формі.
ЗАМОВЛЕННЯ ВИТЯГУ ПРО НОРМАТИВНУ ГРОШОВУ ОЦІНКУ ЗЕМЛІ.
Відомості про оцінку землі необхідні при здійсненні цивільно-правових угод щодо земельних ділянок та прав на них. Для замовлення витягу потрібно на публічній кадастровій карті знайти за кадастровим номером необхідну ділянку та натиснути на функцію замовлення послуги. Послуга надається безкоштовно.