Вовчанська міська військова адміністрація

 

Харківська область

 

 

 Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 1 червня 2020 року   № 449 «Про затвердження Порядку  проведення моніторингу надання та оцінки якості соціальних послуг», наказу Міністерства соціальної політики України  від 27.12.2013 № 904 «Про затвердження методичних рекомендацій з проведення моніторингу та оцінки якості надання соціальних послуг», Державних стандартів соціальних послуг, наказу директора Центру надання соціальних послуг Вовчанської міської ради від 30 квітня 2021 року № 26-О «Про проведення моніторингу надання та внутрішньої оцінки якості соціальних послуг» в період з 30 квітня 2021 року по               31 грудня 2021 року було проведено внутрішню оцінку якості (далі оцінка) соціальних послуг, які надаються Центром надання соціальних послуг Вовчанської міської ради (далі ЦНСП) за 2021 рік, а саме:

- догляду вдома; 

- натуральної допомоги;

- соціальної адаптації; 

- консультування; 

- інформування; 

- соціального супроводу сімей, у яких виховуються діти - сироти і діти, позбавлені батьківського піклування; 

- соціального супроводу сімей/осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах; 

- представництва інтересів; 

- соціальної профілактики. 

Для забезпечення даного напряму роботи було здійснено наступні заходи:

- призначено відповідального за організацію та проведення оцінки якості соціальних послуг;

- затверджено склад комісії з проведення оцінки якості соціальних послуг;

- розроблено форми анкети (опитувальника) та акту спостереження за процесом надання соціальних послуг для вивчення думки отримувачів соціальних послуг.

Всі засідання комісії оформлялися протоколами.

Під час оцінки якості визначалось дотримання вимог, встановлених:

- Державним стандартом догляду вдома, затвердженого наказом Мінсоцполітики України від 13.11.2013 № 760;

- Державним стандартом соціальної послуги натуральної допомоги, затвердженого наказом Мінсоцполітики України від 25.03.2021 № 147;

- Державним стандартом соціальної адаптації, затвердженого наказом Мінсоцполітики України від 18.05.2015 № 514;

- Державним стандартом соціального супроводу сімей, у яких виховуються                діти - сироти і діти, позбавлені батьківського піклування, затвердженого наказом Мінсоцполітики України від 11.08.2017 № 1307;

- Державним стандартом соціального супроводу сімей/осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах, затвердженого наказом Мінсоцполітики України від 31.03.2016 № 308;

- Державним стандартом соціальної послуги представництва інтересів, затвердженого наказом Мінсоцполітики України  від 30.12.2015 № 1261;

- Державним стандартом соціальної послуги консультування, затвердженого наказом Мінсоцполітики України від 02.07.2015 № 678;

- Державним стандартом соціальної послуги профілактики, затвердженого наказом Мінсоцполітики України від 10.08.2015 № 912.

У  ЦНСП функціонують наступні структурні підрозділи:

- відділення соціальної допомоги вдома;

- відділення соціальної роботи;

- відділення денного перебування;

- відділення організації надання адресної натуральної та грошової допомоги (відділення адресної допомоги).

При проведенні внутрішньої оцінки якості соціальних послуг застосовувались наступні показники якості соціальних послуг: адресність та індивідуальний підхід, результативність, своєчасність, доступність та відкритість, повага до гідності отримувача соціальної послуги, професійність.

При проведенні внутрішньої оцінки якості, комісія найбільше опиралася та враховувала думку отримувачів соціальних послуг, щодо оцінки якості наданих послуг нашою установою.

Більшість осіб, які отримують послуги є громадянами похилого віку, які через свій поважний вік та стан здоров’я надають перевагу усним подякам.

Кожен громадянин, який знаходиться на обслуговуванні у Центрі, дякував безпосереднім надавачам соціальних послуг та керівництву ЦНСП за надану допомогу. В телефонних розмовах та на сторінці Фейсбук неодноразово були висловлені схвальні відгуки щодо роботи відділень нашої установи.

Подяки надходили від підопічних усіх відділень.

 

Адресність та індивідуальний підхід. 

Усім отримувачам соціальних послуг визначено індивідуальні потреби у соціальних послугах.

З усіма отримувачами укладено договори про надання соціальних послуг.

Усі особові справи отримувачів соціальних послуг містять індивідуальні плани надання соціальних послуг, що відповідають визначеним індивідуальним потребам отримувачів.

За результатами опитувань, під час надання соціальної послуги працівники застосовують індивідуальний підхід з урахуванням фізичного та психічного стану отримувача соціальної послуги та толерантне ставлення до расової приналежності, політичних, релігійних та інших переконань, статі, віку, стану здоров’я, етнічного та соціального походження, сімейного та майнового стану, місця проживання, громадянства та мови отримувача соціальної послуги.

Повторне визначення індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги здійснюється один раз на рік або за потреби.

Усі отримувачі соціальних послуг залучаються до прийняття рішень в процесі здійснення усіх етапів надання соціальної послуги та до процесу оцінювання якості її надання.

Результативність. 

Згідно з проведеним опитуванням, усі отримувачі задоволені наданням соціальних послуг, що відображається покращенням їх емоційного, психологічного, фізичного стану, позитивними змінами у стані отримувачів соціальної послуги у процесі її надання порівняно з періодом, коли соціальна послуга не надавалась.

Незадоволених умовами надання соціальних послуг не виявлено.

Скарг від отримувачів соціальних послуг не надходило. Було 3 звернення на «гарячу лінію», що стосуються вирішення проблем СЖО. Всі звернення розглянуті і в межах компетенції ЦНСП вирішені.

Для заохочення працівників розроблено положення про преміювання та визначені стимулюючі надбавки в колективному договорі. Заохочення працівників розглядається на спільному засіданні ради трудового колективу та профспілкового комітету з веденням протоколу засідання. В 2021 році виплачувалися такі заохочувальні виплати: надбавка за складність, напруженість у роботі; доплата за роботу в умовах карантину; частина матеріальної допомоги на оздоровлення; премії.

Крім проведення внутрішнього моніторингу якості надання соціальних послуг було здійснено і зовнішній моніторинг. Для визначення результатів роботи відділень, були направлені листи у всі старостати громади про надання оцінки якості роботи ЦНСП та відділень. Аналізуючи результати відповідей було з’ясовано, що зауважень, пропозицій, скарг та побажань не надходило. Роботу визнано «добре».

 

Своєчасність. 

Оцінювання потреб у соціальних послугах проводиться протягом 5 робочих днів з дати отримання заяви про надання соціальних послуг, що відповідає термінам, визначеними Державними стандартами та Порядком організації надання соціальних послуг.

Рішення про надання соціальних послуг чи відмову у їх наданні приймається відділом соціального захисту населення Вовчанської міської ради (далі - ВСЗН) протягом 10 робочих днів з моменту звернення (подання заяви) отримувача соціальної послуги або його законного представника з урахуванням результатів визначення індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги, що відповідає термінам, визначеними Порядком організації надання соціальних послуг, затвердженим постановою КМУ та Державними стандартами.

Рішення ВСЗН та визначення індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги є підставою для складання/перегляду індивідуального плану та укладання договору про надання соціальної послуги.

Протягом 5 днів з дня прийняття рішення про надання соціальної послуги  укладається договір про її надання, який підписується у двосторонньому порядку та зберігається в особовій справі.

Строки та терміни надання соціальної послуги відповідають зазначеним у договорі.

 

Доступність та відкритість.

Соціальні послуги, які надаються ЦНСП відповідають класифікатору соціальних послуг за строками надання, описом соціальної послуги, місцем надання та категорією отримувачів соціальних послуг. Соціальні послуги надаються згідно чинного законодавства залежно від місця надання і поділяються на послуги, що надаються: за місцем проживання/перебування отримувача соціальної послуги вдома/на вулиці, у приміщенні ЦНСП, поза межами приміщення, через мережу Інтернет, за допомогою рухомого (мобільного), фіксованого зв’язку. Послуги надаються: одноразово/тимчасово, постійно, екстрено (кризово).

ЦНСП розташований в одноповерховій будівлі з електро-, газо- та водопостачанням. Будівля знаходиться в центрі міста з обмеженим транспортним сполученням. Облаштована пандусом для забезпечення потреб осіб із обмеженими фізичними можливостями. Є місце для паркування.

Оформлені стенди з інформацією про порядок надання, умови та зміст соціальних послуг, в наявності роздаткові матеріали що стосуються надання соціальних послуг та іншої актуальної інформації. 

Інформація про роботу ЦНСП та відділень висвітлюється на офіційному сайті Вовчанської міської ради та на сторінці Фейсбук.

Протягом 2021 року було розміщено 3 статті в районній газеті «Хлібороб» та проведено 21 виступ на радіомовленні Вовчанської міської ради про діяльність ЦНСП та надання соціальних послуг.

 

Дотримання конфіденційності, поваги до гідності та недопущення негуманних і дискримінаційних дій  до отримувача соціальної послуги.

Під час проведення внутрішньої оцінки якості соціальних послуг, згідно з проведеними опитуваннями визначено, що отримувачі соціальних послуг задоволені ставленням до них надавача послуг. Якщо виникали якісь непорозуміння між отримувачем та надавачем соціальних послуг, вони вирішувалися в робочому порядку.

Під час надання соціальної послуги працівники установи дотримуються конфіденційності, поваги до гідності отримувача соціальної послуги та недопущення негуманних і дискримінаційних дій.

Усі договори про надання соціальних послуг містять положення щодо дотримання принципу конфіденційності. Випадків порушення договору не виявлено.

В приміщенні ЦНСП розміщений стенд з інформацією про правозахисні організації та порядок подання і розгляду скарг.

 

Професійність. 

Штатний розпис установи сформовано відповідно до законодавства з урахуванням спеціалізації всіх відділень та доведеної граничної чисельності.

Штат ЦНСП нараховує 86,5 штатних одиниць, в тому числі по відділенням:

- штат відділення соціальної допомоги вдома нараховує 63,5 штатних одиниць,            з яких: завідувач відділення; 2 фахівця із соціальної допомоги вдома; 4 соціальні працівники; 56,5 соціальних робітників.

- штат відділення денного перебування нараховує 3,5 штатних одиниць, з яких: завідувач відділення; 2 фахівця із соціальної роботи; 0,5 організатор культурно – дозвіллєвої діяльності;

- штат відділення соціальної роботи нараховує 3 штатні одиниці, з яких: завідувач відділення; 2 фахівця із соціальної роботи;

- штат відділення адресної допомоги нараховує 2 штатні одиниці, з яких:                       1 соціальний працівник, 1 соціальний робітник.

В наявності затверджені керівником установи посадові інструкції, що відповідають нормативно-правовим актам.

Усі працівники ЦНСП ознайомлені з посадовими інструкціями та правилами внутрішнього трудового розпорядку під підпис.

В усіх особових справах працівників містяться копії документів про освіту державного зразка.

Постійно здійснюється проведення робочих нарад з питань законодавства у сфері надання соціальних послуг.

Розроблена програма стажування для працівників–початківців, які надаватимуть соціальні послуги відділеннями ЦНСП.

Розроблені плани–графіки проведення навчань та атестації надавачів послуг. 

В 2021 році підвищили кваліфікацію в Центрі післядипломної освіти Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна за спеціальністю  231 «Соціальна робота» 11 спеціалістів ЦНСП, а саме: 2 завідувача відділень, 1 фахівець із соціальної допомоги вдома, 4 фахівця із соціальної роботи та 4 соціальних працівника. 

2 працівника (завідувач відділення соціальної роботи та фахівець із соціальної роботи) пройшли навчання спеціалістів, які здійснюють соціальне супроводження прийомних сімей та дитячих будинків сімейного типу та взяли участь у семінарі за темою: «Особливості роботи з сім’ями/особами, які перебувають у складних життєвих обставинах» у Харківському обласному центрі соціальних служб (далі ХОЦСС), про що отримали відповідні сертифікати.

Психолог прослухав курс лекцій «Психосоціальна реабілітація психокорекція психічних розладів у осіб, які постраждали від домашнього насильства та насильства за ознакою статі» у Харківській медичній академії післядипломної освіти, про що отримав відповідний документ.      

Весь адміністративний персонал, який причетний до надання соціальних послуг, брав участь у семінарах, тренінгах та навчанні на різноманітні теми стосовно роз’яснення законодавчої бази по наданню послуг, які проводилися в он-лайн режимі  з використанням Zoom–платформи, з питань надання соціальних послуг, які забезпечує ХОЦСС.

За 2021 рік було прийнято участь у 42 навчаннях, семінарах, тренінгах ХОЦСС. Також всі працівники займаються неформальним навчанням.

Всі працівники ЦНСП проходять профілактичні медогляди при прийомі на роботу та періодично, один раз на рік. 

ЦНСП забезпечений приміщенням, обладнанням, транспортом, витратними матеріалами необхідними для надання соціальних послуг.

Одним із заходів проведення оцінки якості соціальної послуги є                     самооцінювання працівників ЦНСП. За результатами опитування, працівники надавачі соціальних послуг, вважають, що виконують свою роботу на задовільному рівні. Проблемним є питання психоемоційного навантаження.

Комісія з моніторингу та надання оцінки якості соціальних послуг працювала поетапно: збирала дані та показники щодо надання всіх соціальних послуг, які надаються ЦНСП, аналізувала отримані дані, робила висновки. За результатами були визначені заходи для покращення якості надання соціальних послуг. 

При проведенні внутрішньої оцінки якості соціальних послуг отримувачі соціальної послуги були проінформовані про свої права та обов’язки, а також про державні органи й громадські організації, до повноважень яких належить здійснення захисту прав людини.

 

Соціальна послуга догляду вдома

 

Надання соціальної послуги догляду вдома здійснює відділення соціальної допомоги вдома ЦНСП. Послугу догляду вдома за 2021 рік отримали 922 особи.

Для проведення внутрішньої оцінки якості соціальної послуги догляду вдома застосовувалися показники якості соціальної послуги, наведені у додатку                                   4 Державного стандарту догляду вдома. 

Для проведення внутрішньої оцінки якості соціальної послуги комісією використовувались такі методи оцінки: опитування, співбесіди, анкетування, спостереження за процесом надання соціальної послуги, аналіз звернень.                                В опитуванні прийняли участь всі отримувачі соціальної послуги в різних населених пунктах громади.

Письмові відгуки отримувачів соціальної послуги фіксувалися в книзі «Відгуків, скарг та пропозицій» (54 відгуки), опитувальниках (113) та актах спостережень (62). За звітний період складено 343 акти перевірки якості надання соціальної послуги.  Також, в період карантинних обмежень, робота соціальних робітників постійно перевірялася в телефонному режимі.

        В порівнянні з минулим роком, кількість зафіксованих письмово відгуків (подяк) у книзі, опитувальниках, актах зменшилась, в зв’язку із карантинними обмеженнями. Але в 2021 році збільшилась кількість подяк в усній формі, в телефонному режимі, на сторінках в  Фейсбуці. Подяку висловили всі підопічні відділення. 

Якщо і були які зауваження до надання послуги догляду вдома, то це прохання збільшення кількості відвідувань та часу відвідування. Дані питання вирішувалися в процесі роботи в залежності від вимог Державного стандарту та виробничих можливостей. 

Надання соціальної послуги догляду вдома здійснюється за графіком роботи, де зазначені час та періодичність відвідувань, які дотримуються надавачами соціальних послуг. Послуга догляду вдома надається за місцем проживання отримувача.

 

Оцінка якості соціальної послуги догляду вдома визначалася із застосуванням шкали оцінки якісних та кількісних показників якості соціальної послуги (узагальнювались статуси, які переважали).

 

Кількісні показники (скарги)

від 0% до 20%

(добре)

від 21% до 50%

(задовільно)

від 51% до 100%

(незадовільно)

Кількість скарг та

результат їх розгляду

«добре»

-

-

Показники забезпечення якості соціальної послуги

від 80% до 100%  (добре)

від 51% до 79%

(задовільно)

від 0% до 50%

(незадовільно)

Адресність та

індивідуальний підхід

«добре»

-

-

Результативність

«добре»

-

-

Своєчасність

«добре»

-

-

Доступність та відкритість

 

«добре»

-

-

Повага до гідності отримувача соціальної послуги

«добре»

-

-

 

Професійність

 

«добре»

-

-

Кількісні показники якості

від 0% до 50%

(незадовільно)

від 51% до 79%

(задовільно)

від 80% до 100%

(добре)

Кількість подяк (у розрахунку на 100 отримувачів соціальної послуги)

-

-

«добре»

Кількість отримувачів соціальної послуги, яким надано соціальну послугу

-

-

«добре»

Кількість задоволених звернень про отримання соціальної послуги (% від загальної кількості звернень)

-

-

«добре»

Кількість працівників, які мають відповідну фахову освіту (%)

-

-

«добре»

Кількість працівників, які підвищили рівень кваліфікації (%)

-

-

«добре»

Періодичність здійснення моніторингу якості надання соціальної послуги

-

-

«добре»

Відповідність встановлених показників якості отриманих під час контролю 

-

-

«добре»

 

Оцінка якості

соціальної послуги догляду вдома в цілому

Згідно зі шкалою оцінки якісних та кількісних показників, оцінка якості соціальної послуги догляду вдома, відповідає статусу «Добре».

Узагальнений статус

Рекомендації по роботі з  надання соціальної  послуги

«Добре»

Продовжувати роботу надавача

«Задовільно»

-

«Незадовільно»

-

 

Надання соціальних послуг: соціального супроводу сімей, у яких виховуються діти-сироти і діти, позбавлені батьківського піклування; соціального супроводу сімей, які перебувають в складних життєвих обставинах; консультування; представництва інтересів; соціальної профілактики; інформування здійснюється відділенням соціальної роботи ЦНСП.

За 2021 рік загальна кількість отримувачів соціальних послуг даного відділення склала 231 сім’я, в тому числі 553 особи (295 осіб, старше 18 років і 258 дітей до 18 років).

        Відділення соціальної роботи (далі ВСР) утворено 15.03.2021 року в Центрі надання соціальних послуг Вовчанської міської ради, який також утворений з 15.03.2021 року шляхом реорганізації Територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Вовчанської районної державної адміністрації.

Комісією для проведення внутрішньої оцінки якості соціальних послуг, які надаються ВСР, використовувались такі методи оцінки: опитування, співбесіди, анкетування, спостереження за процесом надання соціальних послуг, аналіз звернень.

При проведенні внутрішньої оцінки якості соціальних послуг, які надаються ВСР застосовувались показники якості: адресність та індивідуальний підхід, результативність, своєчасність, доступність та відкритість, конфіденційність, повага до гідності отримувача соціальної послуги, професійність.

 

 Послуга соціального супроводу сімей,

у яких виховуються діти-сироти і діти, позбавлені батьківського піклування

 

Під соціальним супроводом знаходяться 11 дитячих будинків сімейного типу (ДБСТ), в яких виховується 86 дітей та 13 прийомних сімей (ПС), в яких виховуються 34 дитини (в тому числі 20 дітей, старше 18 років).

Для проведення внутрішньої оцінки якості соціальної послуги соціального супроводу сімей, у яких виховуються діти-сироти і діти, позбавлені батьківського піклування застосовувалися показники якості соціальної послуги, наведені у                додатку 2 до Державного стандарту соціального супроводу сімей, у яких виховуються               діти-сироти і діти, позбавлені батьківського піклування.

В опитуванні взяли участь 23 сім’ї (96%) отримувачів соціальної послуги.

Усі отримувачі послуги соціального супроводу сімей, у яких виховуються                діти-сироти і діти, позбавлені батьківського піклування, залучаються до прийняття рішень в процесі здійснення усіх етапів надання соціальної послуги та до процесу оцінювання якості її надання. Жодна з сімей, у яких виховуються діти-сироти і діти, позбавлені батьківського піклування (отримувачі послуги) не припинили своє функціонування з причин неготовності прийомних батьків до виконання своїх функцій.

Діти-сироти і діти, позбавлені батьківського піклування, які перебувають у ПС не були повернуті до закладів для дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, через відсутність взаєморозуміння у сім'ях.

Троє дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, які перебували в одній із сімей ДБСТ, у 2021 році були повернуті до закладів для дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, через непорозуміння у сім'ї.

Комісія з оцінки якості соціальних послуг працювала поетапно: збирала дані та показники щодо надання соціальної послуги соціального супроводу сімей, у яких виховуються діти-сироти і діти, позбавлені батьківського піклування, проводила опитування, аналізувала отримані дані та робила висновки. За результатами були визначені заходи для покращення якості соціальної послуги.

Оцінка якості соціальної послуги соціального супроводу сімей, у яких виховуються діти-сироти і діти, позбавлені батьківського піклування визначалася із застосуванням шкали оцінки якісних та кількісних показників якості соціальних послуг (узагальнювались статуси, які переважали).

Кількісні показники (скарги)

від 0% до 20%

(добре)

від 21% до 50%

(задовільно)

від 51% до 100%

(незадовільно)

Відсутність скарг щодо надавача соціальної послуги соціального супроводу сімей, у яких виховуються діти – сироти і діти, позбавлені батьківського піклування.

«добре»

-

-

Показники забезпечення

якості соціальної послуги

від 80% до 100%  (добре)

від 51% до 79%

(задовільно)

від 0% до 50%

(незадовільно)

Адресність та індивідуальний підхід

«добре»

-

-

Результативність

«добре»

-

-

Своєчасність

«добре»

-

-

Доступність та відкритість

«добре»

-

-

Повага до гідності отримувача соціальної послуги

«добре»

-

-

Професійність

«добре»

-

-

Кількісні показники якості

від

0% до 20%

(добре)

від

21% до 50%

(задовільно)

від

51% до 100%

(незадовільно)

Частка отримувачів послуги (діти – сироти і діти, позбавлені батьківського піклування), які повернуті до закладів для дітей – сиріт, дітей позбавлених батьківського піклування через відсутність взаєморозуміння, від загальної кількості дітей, влаштованих у сімейній формі виховання

3 %

«добре» (100*3/120)

-

-

Частка сімей, у яких виховуються діти – сироти і діти, позбавлені батьківського піклування, що припинили своє функціонування з причин неготовності опікунів, піклувальників, прийомних батьків, батьків - вихователів до виконання своїх функцій

0%

«добре»

-

-

Частка надавачів соціальної послуги соціального супроводу сімей, у яких виховуються  діти – сироти і діти, позбавлені батьківського піклування, навантаження яких перевищує показник визначений Державним стандартом соціального супроводу сімей, у яких виховуються діти – сироти і діти, позбавлені батьківського піклування, від загальної кількості надавачів цієї послуги

«добре»

-

-

Оцінка якості послуги

соціального супроводу сімей, у яких виховуються діти-сироти і діти,

позбавлені батьківського піклування, яка надається відділенням соціальної роботи ЦНСП в цілому

Згідно зі шкалою оцінки якісних та кількісних показників, оцінка якості  послуги соціального супроводу сімей, у яких виховуються діти-сироти і діти, позбавлені батьківського піклування, яка надається відділенням соціальної роботи відповідає статусу «Добре».

Узагальнений статус

Рекомендації по роботі з  надання соціальної  послуги

«Добре»

Продовжувати роботу надавача

«Задовільно»

-

«Незадовільно»

-

 

Послуга соціального супроводу сімей/осіб,

які перебувають у складних життєвих обставинах 

Послуга соціального супроводу сімей/осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах (далі - СЖО), надається відділенням соціальної роботи ЦНСП.

Соціальну послугу отримали 4 сім’ї, які перебувають у СЖО.

Для проведення внутрішньої оцінки якості соціальної послуги застосовувалися показники якості послуги наведені у додатку 2 до Державного стандарту супроводу сімей/осіб, які перебувають у СЖО.

Комісією для проведення внутрішньої оцінки якості соціальної послуги використовувались такі методи оцінки: опитування, співбесіди, анкетування, спостереження за процесом надання соціальної послуги, аналіз звернень.                     В оцінці якості взяли участь  4 отримувача соціальної послуги.

Сім’ї, які перебували у СЖО та отримали послугу соціального супроводу, повторно за даною послугою не зверталися. Вони набули належних навичок справлятися із СЖО або їм мінімізували наслідки СЖО.

У надавача послуги соціального супроводу не було перевищення навантаження на працівника.

Оцінка якості соціальної послуги соціального супроводу сімей/осіб, які перебувають у СЖО, визначалася із  застосуванням шкали оцінки  якісних та кількісних показників якості надання соціальних послуг (узагальнювались статуси, які переважали).

Кількісні показники (скарги)

від

0% до 20%

(добре)

від

21% до 50% (задовільно)

від

51% до 100%

(незадовільно)

Кількість скарг та результат їх розгляду

0 % «добре»

-

-

Показники забезпечення якості соціальної послуги

від 80% до 100%  (добре)

від 51% до 79%

(задовільно)

від 0% до 50%

(незадовільно)

Адресність та індивідуальний підхід

«добре»

-

-

Результативність

«добре»

-

-

Своєчасність

«добре»

-

-

Доступність та відкритість

«добре»

-

-

Повага до гідності отримувача соціальної послуги

«добре»

-

-

Професійність

«добре»

-

-

 

Кількісні показники якості

від

0% до 20%

(добре)

від

21% до 50% (задовільно)

від

51% до 100%

(незадовільно)

Частка отримувачів послуги, які  повторно отримують послугу соціального супроводу від загальної кількості отримувачів цієї послуги

«добре»

-

-

Частка отримувачів послуги, які не набули належних навичок, справлятися із СЖО, від загальної кількості отримувачів цієї послуги

«добре»

-

-

Частка отримувачів послуги, яким достроково завершено надання послуги соціального супроводу у зв’язку з досягненням позитивного результату, від загальної кількості отримувачів цієї послуги

«добре»

-

-

Частка надавачів послуги соціального супроводу, у яких перевищено навантаження, відповідно до Державного стандарту соціального супроводу сімей (осіб), які перебувають у СЖО, від загальної кількості надавачів цієї послуги

«добре»

-

-

Частка отримувачів послуги соціального супроводу, в яких після отримання послуги відбулося покращення фізичного, психологічного, соціального стану від загальної кількості отримувачів цієї послуги

«добре»

-

-

Кількісні показники якості

від

0% до 20%

(незадовільно)

від

21% до 50% (задовільно)

від

51% до 100%

(добре)

Частка отримувачів послуги, які набули навичок, справлятися із СЖО та мінімізувати їх наслідки, від загальної кількості отримувачів цієї послуги

-

-

«добре»

Частка отримувачів послуги, яким послуга надавалася, відповідно до потреб отримувача, від загальної кількості отримувачів цієї послуги

-

-

«добре»

Рівень забезпечення приміщеннями, обладнанням і витратними матеріалами, необхідними для надання послуги відповідно до встановлених норм

-

-

«добре»

 

Оцінка якості послуги

соціального супроводу сімей/осіб, які перебувають у СЖО, яка надається відділенням соціальної роботи ЦНСП в цілому.

 

Згідно зі шкалою оцінки якісних та кількісних показників, оцінка якості  послуги соціального супроводу сімей/осіб, які перебувають у СЖО, яка надається відділенням соціальної роботи відповідає статусу «Добре».

 

Узагальнений статус

Рекомендації по роботі з  надання соціальної послуги

«Добре»

Продовжувати роботу надавача

«Задовільно»

-

«Незадовільно»

-

Соціальна послуга консультування

Соціальна послуга консультування надається відділенням соціальної роботи та іншими відділеннями ЦНСП (як складова, яка входить до змісту заходів інших соціальних послуг).

Соціальну послугу консультування (як окрему послугу, за рішенням ВСЗН) отримали 6 осіб, які перебувають у СЖО.

Для проведення внутрішньої оцінки якості соціальної послуги консультування застосовувалися показники якості, наведені у додатку 6 Державного стандарту соціальної послуги консультування. 

Усі отримувачі соціальної послуги консультування залучаються до прийняття рішень в процесі здійснення усіх етапів надання соціальної послуги та до процесу оцінювання її якості. В оцінці якості взяли участь 6 отримувачів цієї послуги. 

Повторне визначення індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги  консультування здійснюється через місяць з дня початку її надання з метою коригування, надалі - щокварталу (за потреби), що відповідає нормативним актам.

Комісія з оцінки якості соціальних послуг працювала поетапно: збиралися дані та показники щодо надання соціальних послуг, проведено опитування, проаналізовані отримані дані. За результатами були визначені заходи з покращення якості даної послуги.

Оцінка якості соціальної послуги консультування визначалася із застосуванням шкали оцінки якісних та кількісних показників якості соціальних послуг (узагальнювались статуси, які переважали).

Кількісні показники (скарги)

від 0% до 20%

(добре)

від 21% до 50%

(задовільно)

від 51% до 100%

(незадовільно)

Кількість скарг та

результат їх розгляду

«добре»

-

-

Показники забезпечення якості соціальної послуги

від 80% до 100%  (добре)

від 51% до 79%

(задовільно)

від 0% до 50%

(незадовільно)

Адресність та

індивідуальний підхід

«добре»

-

-

Результативність

«добре»

-

-

Своєчасність

«добре»

-

-

Доступність та відкритість

«добре»

-

-

Повага до гідності отримувача соціальної послуги

«добре»

-

-

Професійність

«добре»

-

-

 

Кількісні показники якості

від 0% до 50%

(незадовільно)

від 51% до 79%

(задовільно)

від 80% до 100%

(добре)

Кількість задоволених звернень за отриманням соціальної послуги (% від загальної кількості звернень)

-

-

«добре»

Чисельність працівників, які підвищили рівень кваліфікації (%)

-

-

«добре»

Періодичність здійснення моніторингу якості надання соціальної послуги

-

-

«добре»

Відповідність встановлених показників якості (встановлюється шляхом здійснення моніторингу)

-

-

«добре»

 

Оцінка якості

соціальної послуги консультування,

яка надається відділеннями соціальної допомоги вдома, денного перебування, соціальної роботи, адресної допомоги ЦНСП в цілому

 

Згідно зі шкалою оцінки якісних та кількісних показників, оцінка якості соціальної послуги консультування, яка надається відділеннями ЦНСП відповідає статусу «Добре».

 

Узагальнений статус

Рекомендації по роботі з  надання соціальної  послуги

«Добре»

Продовжувати роботу надавача

«Задовільно»

-

«Незадовільно»

-

 

Соціальна послуга інформування

 

Соціальна послуга інформування надається відділенням соціальної роботи та іншими відділеннями ЦНСП (як складова, яка входить до змісту заходів інших соціальних послуг).

Соціальну послугу інформування, надану відділенням соціальної роботи, отримали 200 осіб/сімей, які перебувають у СЖО.

В оцінці якості взяли участь всі отримувачі соціальної послуги.

Оцінка якості соціальної послуги інформування визначалася за критеріями, які застосовуються в більшості Державних стандартів, із застосуванням шкали оцінки якісних та кількісних показників соціальних послуг (узагальнювались статуси, які переважали). Згідно висновків комісії, послуга інформування має статус «Добре».

 

Соціальна послуга представництва інтересів

 

Соціальна послуга представництва інтересів надається відділенням соціальної роботи та іншими відділеннями ЦНСП (як складова, яка входить до змісту заходів інших соціальних послуг).

В оцінці якості взяли участь всі отримувачі соціальної послуги.

Соціальну послугу представництва інтересів отримують 11 сімей, які перебувають у СЖО.

Для проведення внутрішньої оцінки якості соціальної послуги представництва інтересів, застосовувалися показники якості соціальної послуги наведені у додатку 3 Державного стандарту соціальної послуги представництва інтересів.

Оцінка якості соціальної послуги представництва інтересів визначалася із застосуванням шкали оцінки якісних та кількісних показників якості соціальних послуг (узагальнювались статуси, які переважали).

 

Кількісні показники (скарги)

від 0% до 20%

(добре)

від 21% до 50%

(задовільно)

від 51% до 100%

(незадовільно)

Кількість скарг та

результат їх розгляду (в розрахунку на 30 отримувачів соціальної послуги)

«добре»

-

-

Показники забезпечення якості соціальної послуги

від 80% до 100%  (добре)

від 51% до 79%

(задовільно)

від 0% до 50%

(незадовільно)

Адресність та

індивідуальний підхід

«добре»

-

-

Результативність

«добре»

-

-

Своєчасність

«добре»

-

-

Доступність та відкритість

«добре»

-

-

Повага до гідності

отримувача соціальної послуги

«добре»

-

-

Професійність

«добре»

-

-

 

Кількісні показники якості

від 0% до 50%

(незадовільно)

від 51% до 79%

(задовільно)

від 80% до 100%

(добре)

Кількість задоволених звернень про отримання соціальної послуги (% від загальної кількості звернень)

-

-

«добре»

Чисельність працівників, які підвищили рівень кваліфікації (%)

-

-

«добре»

Періодичність здійснення моніторингу якості надання соціальної послуги

-

-

«добре»

Відповідність установлених показників якості (встановлюється шляхом моніторингу)

-

-

«добре»

 

Оцінка якості

соціальної послуги представництва інтересів,

яка надається відділеннями соціальної допомоги вдома, денного перебування, соціальної роботи, адресної допомоги ЦНСП в цілому

 

Згідно зі шкалою оцінки якісних та кількісних показників, оцінка якості соціальної послуги представництва інтересів, яка надається відділеннями ЦНСП відповідає статусу «Добре».

 

Узагальнений статус

Рекомендації по роботі з  надання соціальної  послуги

«Добре»

Продовжувати роботу надавача

«Задовільно»

-

«Незадовільно»

-

 

соціальна Послуга профілактики

 

Соціальна послуга профілактики надається відділенням соціальної роботи та іншими відділеннями ЦНСП (як складова, яка входить до змісту заходів інших соціальних послуг). 

Соціальну послугу профілактики (як окрему послугу) отримали 96 осіб, які перебувають у СЖО.

В оцінці якості взяли участь всі отримувачі соціальної послуги.

Для проведення внутрішньої оцінки якості послуги соціальної профілактики застосовувалися показники якості наведені  у додатку 4 до Державного стандарту соціальної послуги профілактики.

 

Оцінка якості послуги соціальної профілактики визначалася із застосуванням шкали оцінки якісних та кількісних показників якості соціальних послуг (узагальнювались статуси, які переважали).

 

Кількісні показники (скарги)

від

0% до 20%

(добре)

від

21% до 50% (задовільно)

від

51% до 100%

(незадовільно)

Кількість скарг та результат їх розгляду (у розрахунку на 100 отримувачів соціальної послуги)

«добре»

-

-

Показники забезпечення якості соціальної послуги

від 80% до 100%  (добре)

від 51% до 79%

(задовільно)

від 0% до 50%

(незадовільно)

Адресність та індивідуальний підхід

«добре»

-

-

Результативність

«добре»

-

-

Своєчасність

«добре»

-

-

Доступність та відкритість

«добре»

-

-

Повага до гідності отримувача соціальної послуги

«добре»

-

-

Професійність

«добре»

-

-

Кількісні показники якості

від

0% до 20%

(незадовільно)

від

21% до 50% (задовільно)

від

51% до 100%

(добре)

Кількість подяк (у розрахунку на 100 отримувачів соціальної послуги)

Показник не оцінювався, так як отримувачів менше, ніж 100 (96 отримувачів)

Кількість/частка отримувачів соціальної послуги успішно переадресованих до інших суб’єктів надання соціальних послуг 

Показник не оцінювався, так як не було переадресованих осіб до інших суб’єктів надання соціальних послуг

Кількість/частка отримувачів соціальної послуги, яких було взято під соціальний супровід за результатами профілактичної роботи (в них: дітей, молоді) для суб’єктів, до компетенції яких це належить

Показник не оцінювався, так як за результатами профілактичної роботи не виникло потреби брати під соціальний супровід

Частка отримувачів соціальної послуги, у роботі з якими було успішно досягнуто визначених у індивідуальному плані (програмі) мети та завдань надання послуги соціальної профілактики (% від загальної кількості звернень)

Показник не оцінювався, так як не було безпосередніх звернень від осіб, а були повідомлення від соціальних партнерів (поліція, ВСЗН, ССД, Центру пробації тощо), відповідно до яких проводилась соціальна профілактика

Кількість проведених заходів за трьома видами соціальної послуги

Показник не оцінювався, так як не було проведених заходів за трьома видами соціальної послуги

Кількість розповсюджених презервативів, гігієнічних наборів, лубрикантів,  інструментарію для ін’єкцій тощо серед осіб, які належать до груп підвищеного ризику, для суб’єктів, до компетенції яких це належить

Показник не оцінювався, так як не було осіб, які належать до груп підвищеного ризику

Кількість розповсюджених зразків соціальної реклами: інформаційно – просвітницьких матеріалів/буклетів/брошур/плакатів тощо з питань формування здорового способу життя, збереження репродуктивного здоров’я, профілактики ВІЛ – інфікування тощо

-

-

«добре»

Кількість розповсюджених інформаційних матеріалів у загальнодоступних та спеціалізованих місцях

-

-

«добре»

Частка працівників, які мають відповідну фахову освіту (%)

«незадовільно»

-

-

Частка працівників, які підвищили рівень кваліфікації (%)

-

-

«добре»

Частка здійснення моніторингу якості надання соціальної послуги

-

-

«добре»

Відповідність встановлених показників якості отриманих під час контролю

-

-

«добре»

 

Оцінка якості послуги соціальної профілактики,

  яка надається відділенням соціальної роботи ЦНСП в цілому

 

Згідно зі шкалою оцінки якісних та кількісних показників, оцінка якості послуги соціальної профілактики, яка надається відділенням соціальної роботи яка надається відділеннями ЦНСП відповідає статусу «Добре».

Узагальнений статус

Рекомендації по роботі з  надання соціальної послуги

«Добре»

Продовжувати роботу надавача

«Задовільно»

-

«Незадовільно»

-

 

Соціальна послуга натуральної допомоги

 

Відділення адресної допомоги ЦНСП здійснює надання соціальної послуги натуральної допомоги у вигляді прання, прибирання житла, обробітку присадибної ділянки, миття та заклеювання вікон, косіння трави, рубання дров, дрібного ремонту житла, за фінансової можливості забезпечення натуральною благодійною допомогою (надання продуктів харчування, промислових товарів, медикаментів, санітарно – гігієнічних засобів тощо). Соціальну послугу натуральної допомоги отримали                  506 осіб, які перебувають у СЖО.

Для проведення внутрішньої оцінки якості соціальної послуги натуральної допомоги застосовувалися показники якості наведені у додатку 4 Державного стандарту соціальної послуги натуральної допомоги (введений в дію 18.05.2021). 

На всіх осіб, прийнятих на обслуговування з наданням послуги натуральна допомога, з червня 2021 року у особових справах наявні індивідуальні плани надання соціальної послуги натуральної допомоги, що відповідають картці визначення індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги натуральної допомоги.

У відділенні ведеться журнал відгуків, скарг та пропозицій, який містить в собі                   15 відгуків. Проведено 2 спостереження за наданням соціальної послуги, про що складено акти.  В оцінці якості взяли участь всі отримувачі соціальної послуги. Послуга натуральної допомоги в більшості надається разом з послугою догляду вдома. Всі відповідні документи, для отримання цих послуг, знаходяться в особових справах, ведення та зберігання яких забезпечує ВСДВ. Послуги надаються мультидисциплінарною командою.

 

Оцінка якості соціальної послуги натуральної допомоги визначалася із застосуванням шкали оцінки якісних та кількісних показників якості соціальних послуг (узагальнювались статуси, які переважали).

 

Кількісні показники (скарги)

від 0% до 20%

(добре)

від 21% до 50%

(задовільно)

від 51% до 100%

(незадовільно)

Кількість скарг та результати їх розгляду (у розрахунку на 100 отримувачів соціальної послуги натуральної допомоги)

«добре»

-

-

Показники забезпечення якості соціальної послуги

від 80% до 100%  (добре)

від 51% до 79%

(задовільно)

від 0% до 50%

(незадовільно)

Адресність та індивідуальний підхід

«добре»

-

-

Результативність

«добре»

-

-

Своєчасність

«добре»

-

-

Доступність та відкритість

«добре»

-

-

Повага до гідності отримувача соціальної послуги

«добре»

-

-

Професійність

«добре»

-

-

 

Кількісні показники якості

від 0% до 50%

(незадовільно)

від 51% до 79%

(задовільно)

від 80% до 100%

(добре)

Кількість подяк (у розрахунку на 100 отримувачів соціальної послуги натуральної допомоги)

-

-

«добре»

Чисельність отримувачів соціальної послуги натуральної допомоги, у яких відбулося покращення/погіршення емоційного, психологічного, фізичного стану за оцінкою мультидисциплінарної команди

-

-

«добре»

Кількість задоволених звернень про отримання соціальної послуги натуральної допомоги (відсоток від загальної кількості звернень)

-

-

«добре»

Чисельність працівників, які мають відповідну фахову освіту (%)

-

-

«добре»

Чисельність працівників, які підвищили рівень кваліфікації (%)

-

-

«добре»

 

Оцінка якості соціальної послуги натуральної допомоги,

яка надається відділенням адресної допомоги ЦНСП в цілому

 

Згідно зі шкалою оцінки якісних та кількісних показників, оцінка якості соціальної послуги натуральної допомоги, яка надається відділенням адресної допомоги ЦНСП відповідає статусу «Добре».

 

Узагальнений статус

Рекомендації по роботі з  надання соціальної  послуги

«Добре»

Продовжувати роботу надавача

«Задовільно»

-

«Незадовільно»

-

 

соціальна Послуга соціальної адаптації

 

Соціальна послуга соціальної адаптації переважно надається відділенням денного перебування ЦНСП. Також може надаватися відділенням соціальної роботи. Послуга соціальної адаптації, яка надається у ЦНСП, це комплекс заходів, що здійснюються протягом строку, необхідного для процесу активного гармонійного пристосування осіб, які перебувають у СЖО, у тому числі осіб похилого віку, осіб з інвалідністю, до умов соціального середовища, спрямованих на усунення/ пристосування обмежень життєдіяльності для підтримки соціальної незалежності, збереження та продовження їхньої соціальної та фізичної активності.

Виключно відділенням денного перебування послугу соціальної адаптації у 2021 році отримали  1084 особи. 

Для проведення внутрішньої оцінки якості послуги соціальної адаптації застосовувалися показники якості соціальної послуги, наведені у додатку 4 Державного стандарту соціальної адаптації.

Відгуки отримувачів соціальної послуги фіксуються в журналі «Відгуків, скарг та пропозицій» (13 відгуків), опитувальниках, актах спостережень (групових та на одну особу – 91 акт). В опитуванні взяли участь 493 особи. В порівнянні з минулим роком, кількість зафіксованих письмових відгуків (подяк) у журналі, опитувальниках, актах зменшилась, в зв’язку із карантинними обмеженнями, які зменшили заходи безпосереднього відвідування громадянами приміщення ЦНСП і збільшили заходи у дистанційному форматі. Але в 2021 році збільшилась кількість подяк в усній формі, в телефонному режимі, на сторінках в Фейсбуці. Подяку висловили всі підопічні відділення.

Оцінка якості послуги соціальної адаптації визначалася із застосуванням шкали оцінки якісних та кількісних показників якості соціальних послуг (узагальнювались статуси, які переважали).

 

Кількісні показники (скарги)

від 0% до 20%

(добре)

від 21% до 50%

(задовільно)

від 51% до 100%

(незадовільно)

Кількість скарг та

результат їх розгляду (в розрахунку на 100 отримувачів)

«добре»

-

-

Показники забезпечення якості соціальної послуги

від 80% до 100%  (добре)

від 51% до 79%

(задовільно)

від 0% до 50%

(незадовільно)

Адресність та індивідуальний підхід

«добре»

-

-

Результативність

«добре»

-

-

Своєчасність

«добре»

-

-

Доступність та відкритість

«добре»

-

-

Повага до гідності отримувача соціальної послуги

«добре»

-

-

Професійність

«добре»

-

-

 

Кількісні показники якості

від 0% до 50%

(незадовільно)

від 51% до 79%

(задовільно)

від 80% до 100%

(добре)

Кількість задоволених звернень про отримання соціальної послуги соціальної адаптації (% від загальної кількості звернень)

-

-

«добре»

Чисельність працівників, які підвищили рівень кваліфікації (%)

-

-

«добре»

Періодичність здійснення моніторингу якості надання соціальної послуги

-

-

«добре»

Відповідність установлених показників якості (встановлюється шляхом здійснення моніторингу)

-

-

«добре»

 

Оцінка якості послуги соціальної адаптації,

яка надається відділенням денного перебування ЦНСП в цілому

 

Згідно зі шкалою оцінки якісних та кількісних показників, оцінка якості послуги соціальної адаптації, яка надається відділенням денного перебування, відповідає статусу «Добре».

 

Узагальнений статус

Рекомендації по роботі з  надання соціальної  послуги

«Добре»

Продовжувати роботу надавача

«Задовільно»

-

«Незадовільно»

-

 

ВИСНОВОК: 

 

В результаті плідної, постійної, клопітливої роботи протягом 2021 року в Центрі надання соціальних послуг Вовчанської міської ради проведено внутрішню оцінку якості соціальних послуг: догляду вдома; натуральної допомоги; соціальної адаптації; консультування; інформування; представництва інтересів; соціального супроводу сімей, у яких виховуються діти-сироти і діти, позбавлені батьківського піклування; соціального супроводу сімей/осіб, які перебувають у СЖО; соціальної профілактики.

Згідно зі шкалою оцінки, якісні та кількісні показники в більшості своїй мають статус «Добре». 

Відповідно до проведеної оцінки вищевказані соціальні послуги, що надаються установою, відповідають статусу «Добре».

Незважаючи на встановлений рівень статусу, планується здійснити заходи, спрямовані на усунення виявлених недоліків, покращення роботи установи та підвищення якості соціальних послуг, які надаються ЦНСП.

 

ЗАХОДИ

з покращення якості соціальних послуг,

які надаються  Центром надання соціальних послуг

Вовчанської міської ради

 

  1. Постійно підвищувати рівень кваліфікації працівників ЦНСП шляхом їх участі у навчальних семінарах, конференціях, робочих нарадах, у тому числі за допомогою Інтернет – ресурсів, он-лайн навчань,тощо. 
  2. Забезпечити участь 2 фахівців із соціальної роботи відділення соціальної роботи  у курсі підготовки спеціалістів, які здійснюють соціальне супроводження прийомних сімей та дитячих будинків сімейного типу на базі Інформаційно – тренінгового Центру Харківського ОЦСС.
  3. Забезпечити проходження підвищення кваліфікації за спеціальність 231 «Соціальна робота», визначених у листі – замовленні працівників нашої установи у Центрі післядипломної освіти Харківського національного університету                             ім. В.Н.Каразіна Продовжувати інформаційно-роз’яснювальну роботу серед населення з питань роботи відділень ЦНСП, порядку та умов надання соціальних послуг.
  4. 4. Активізувати роботу щодо виявлення сімей/осіб, які перебувають у СЖО, з метою надання їм соціальної підтримки у вигляді соціальних послуг.
  5. Продовжити роботу щодо виявлення осіб, які перебувають у СЖО, у тому числі осіб похилого віку, осіб з інвалідністю, інших громадян, які перебувають в СЖО з метою усунення/пристосування обмежень життєдіяльності для підтримки соціальної незалежності, шляхів досягнення здорового та активного довголіття, збереження та продовження їхньої соціальної та фізичної активності.
  6. Продовжувати роботу щодо виявлення осіб/сімей, які належать до вразливих груп населення та/або перебувають у СЖО, спричинених інвалідністю, віком, станом здоров'я, малозабезпеченістю тощо, з метою надання їм необхідної допомоги. 
  7. Продовжувати своєчасно, якісно та в повному обсязі надавати соціальні послуги, здійснювати постійний моніторинг якості їх надання.
  8. За фінансової можливості зміцнювати, удосконалювати та оновлювати матеріально-технічну базу ЦНСП.
  9. 9. В межах фінансової можливості зміцнити матеріально-технічну базу в частині забезпечення працівників ЦНСП спеціальним одягом, спеціальним взуттям, ЗІЗ.
  10. 10. Своєчасно здійснювати перегляд індивідуальних планів надання соціальних послуг та здійснювати оцінювання потреб особи/сім’ї у соціальних послугах.
  11. 11. Проводити роботу, спрямовану на своєчасність та результативність розгляду звернень отримувачів соціальних послуг.
  12. Продовжувати роботу щодо виявлення кандидатів у прийомні батьки,    батьки-вихователі та патронатні вихователі, шляхом розповсюдження інформаційних матеріалів серед населення громади.
  13. Забезпечувати постійне вивчення нормативно – правових документів, що стосуються надання соціальних послуг.
  14. Активізувати роботу з підприємствами, установами, ФОП, СФГ щодо надання спонсорської допомоги для покращення роботи ЦНСП.
  15. Забезпечити психологічне розвантаження працівників шляхом проведення тренінгів, бесід, консультування, релаксаціїпсихологом установи.
  16. Забезпечити участь працівників у супервізійних зустрічах для працівників надавачів соціальних послуг з питань ведення соціальної роботи в он-лайн режимі на платформі ZOOM.
  17. Забезпечити дотримання строків відвідування фахівцямиіз соціальної роботи отримувачів соціальної послуги соціального супроводу за місцем їх проживання (перебування).
  18. Розширити контингент отримувачів соціальних послуг, шляхом надання комплексу соціальних послуг мультидисциплінарною командою. Забезпечити  мультидисциплінарний підхід в залежності від індивідуальних потреб, доступності соціальних послуг, розширення їх спектру.
  19. 19. Забезпечувати надання соціальних послуг після рішення ВСЗН.
  20. 20. Забезпечити постійне проведення опитувань, збирання відгуків (у тому числі  з метою виявлення попиту на послуги, що надаються ЦНСП) для якісного проведення внутрішньої оцінки якості надання соціальних послуг.
  21. 2Забезпечувати постійне оновлення стендів з інформацією для отримувачів соціальних послуг про порядок надання, умови та зміст соціальних послуг, іншої актуальної інформації. Надавати інформаційно –консультативну допомогу населенню громади, з питань, що належать до компетенції ЦНСП.

 

Комісія з моніторингу надання  та оцінки якості соціальних послуг

Підпис

Ім’я та Прізвище

 

 

 

Голова комісії:

____________

Тетяна НІКОЛЕНКО

Заступники голови комісії

____________

Валентина КОПИЛЕЦЬ

 

____________

Альона КОРНІЄНКО

Члени комісії:

____________

Тетяна ДУДКА

 

____________

Олена МІРОШНІЧЕНКО

 

____________

Тетяна АРТЮЩЕНКО

 

____________

Алла ЛЯШЕНКО

 

____________

Наталя КУЗЬМЕНКО

 

____________

Віра КОФАНОВА

 

____________

Вікторія КОМЕРИСТА